dinsdag 3 juni 2014

Nieuwe contacten / New contacts

Een van de dingen waar ik tegen aan loop sinds ik zelf sjaals ontwerp en verkoop, is dat mijn manier van uitleggen soms niet voor iedereen begrijpelijk is. Nu mag eenieder die een patroon heeft gekocht me te allen tijde benaderen wanneer er vragen ontstaan, maar de meeste mensen doen dit niet.

One of the things that I have come across since I design and sell shawls and wraps, is that my way of explaining is not understandable for everyone. Ofcourse anyone who buys a pattern from me is always welcome to contact me when questions arise, unfortunately most people don't.

Bij grote toeval ben ik in contact gekomen met Mieke van Gebreide Sjaals, we blijken toch wel heel sterk dezelfde brei voorkeuren te hebben en ze is met een aantal zeer goede suggesties gekomen om het patroon wat ze gekocht heeft te verbeteren.

It was a big coincidence that Mieke from Gebreide Sjaals bought one of my patterns. As it turns out we both have a lot of similar knitting preferences and she came up with some excellent suggestions to improve the pattern

Na wat heen en weer gemail, waarbij heel snel duidelijk werd dat we goed met elkaar overweg konden, hebben we afgesproken dat wanneer ik weer een patroon klaar heb, zij deze als eerste te zien krijgt en met op en aanmerkingen kan komen alvorens ik dit publiceer. Hier staat tegenover dat zij mijn toestemming heeft om de patronen te gebruiken en de afgeronde werkstukken weer te verkopen het patroon zelf zal alleen in mijn eigen webshops beschikbaar zijn via Craftsy, Ravelry en Etsy

After some e-mailing back and forth, it became clear that we can communicate very well. Together we have agreed that once I finish a pattern, she will be the first to work with it so she can come up with suggestions before I publish it. She is allowed to use the patterns and sell the finished pieces. The pattern will only be available in my own webshops at Craftsy, Ravelry and Etsy.

Ik volg de blog van Mieke al een tijdje en was al bekend met het soort werkstukken die zij maakt. Heel vaak ben ik via haar site weer terecht gekomen op de pagina van een patroon wat ik zelf weer wilde hebben als inspiratie.  Hopelijk is dit voor ons beiden een gunstige samenwerking

I have been following Mieke's blog for a while now, and I already knew what kinde of knitwear she makes. Often through her site I ended up at the sale's page of a pattern I liked as inspiration. I hope this will be a fruitfull cooperation.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten