zaterdag 28 juni 2014

Sea song patroon/ Sea song pattern

Zoooo dat was een lekker druk weekje al met al. Nieuwe projecten opgestart. Verjaardag gevierd... Ik heb me zeker niet verveeld.

Wellllllll, all in all, last week was a pretty busy week. I started some new projects. I celebrated my birthday... I sure didn't get bored last week

Sinds deze week ben ik begonnen aan het Sea song dekentje. Hier in Nederland heb ik helaas niet het juiste garen kunnen vinden, of beter gezegd niet het garen wat ik wilde gebruiken voor het dekentje. Ik heb het daarom besteld via Etsy . Kortom ik heb weer goede zaken gedaan.

This week I started the Sea song blanket. Unfortunatly I could not find an acceptable subsitute for the yarn used here in the Netherlands so I ordered it through Etsy. Long story short, I did some good business.

Nu was het vorige week ook nog eens mijn verjaardag. Bij gebrek aan inspiratie wat ik vragen moest heb ik de haaknaaldenset van Knitpro gevraagd. Echt serieus, die werken dus echt superfijn. Comfortabele grip, mooi glad... Ik ben normaal gesproken een fan van bamboe/houten naalden dus voor een metalen haaknaald om door "de keuring" te komen is al heel bijzonder, maar deze zijn zo fijn, die zijn dus geslaagd met vlag en wimpel.

Verder heb ik deze week kans gezien om een Mango en een Aardbeienwijn op te starten. Wel een beetje hulp gehad van mijn echtgenoot bij het schoonmaken en pureren van de vruchten, maar om eerlijk te zijn vond ik het juist leuk om samen te doen. Nu staan er twee wijntjes heerlijk te pruttelen en moet ik helaas wachten tot deze winter voor ik ze kan gaan proeven... Maar wat zal het lekker smaken tegen die tijd.

Translation will be finished soon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten