zondag 11 maart 2012

Een nieuw idee / A new idea

Mijn handen jeuken. Binnenkort ga ik materiaal halen om een nieuw graveerproject te starten. Ik ben van plan om een vaas te graveren met een afbeelding van Ganesha, de hindoegod met het olifanten hoofd. Ik ben zo benieuwd hoe dit zal gaan worden. Het zal denk ik een prachtig windlicht worden, bodempje zand er in, dikke stompkaars er in en het kan zo op tafel.

My hands are itching. Soon I wil go to the store and get some material to start a new engraving project. I am planning to engrave a vase with an image of Ganesh, the hindu god with the elephant head. I am anxious to see how the vase will turn out. It will probably be a gorgeous windlight, some colored sand, then add a thick candle and it will be ready to put on the table.

3 opmerkingen:

  1. Leuk Linda dat je ook een Blog hebt gemaakt. Ben benieuwd naar al je mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een mooi project, ben benieuwd. Welkom in bloggersland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda
    Bedankt voor de gezellige en leuke dag!
    Je maakt echt hele mooie dingen.
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen