zaterdag 17 maart 2012

Nog geen vaas gevonden / Not yet found a vase.

Vandaag was mijn schoonmaakdagje. Ik heb de hele keuken opnieuw ingericht. Mijn man was hier helaas wat minder blij mee. Toen hij een pak koekjes wilde pakken vond hij de tafellakens. Ach ja... Hij went er vanzelf wel aan. Alles blinkt weer in huis en vanavond kruip ik in een lekker schoon bedje. 

Aangezien ik ongeveer halverwege de middag klaar was, besloot ik mezelf te belonen en op zoek te gaan naar een vaas voor mijn Ganesha project. Tja dat viel dus even tegen. Omdat de afbeelding die ik wil graveren alleen mooi uit komt als ik deze minimaal op een A4 papiertje print, heb ik een grote vaas nodig. Bij de Blokker kwam ik een vaas tegen die ik wel mooi vond. Gelukkig was ik wel zo slim om even met een ander A4tje te testen of de vaas groot genoeg was. Dit bleek niet zo te zijn. 

Ik heb wel een andere vaas gezien die ik mooi vind en die wel groot genoeg is. Helaas had ik net niet genoeg geld meegenomen om die te kunnen kopen (en natuurlijk geen pinpas bij me). Dus die ga ik later deze week halen.

Today was my housecleaning day. I have reorganised the kitchen. My husband was not so happy with this. When he was opening the cupboard to get some cookies he found a pile of tablecloth. Oh well... He will get used to it soon enough. The whole house sparkles and this evening I will crawl into a nice clean bed.

Since I finished about somewhere mid afternoon, I decided to reward myself and go to the stores to find myself a vase for my Ganesh Project. It turned out to be a bit of a disappointment. Because the image I intend to engrave looks best on A4 paper of bigger, I need a really big vase. At the Blokker I found a vase I liked. Luckily I was smart enough to test with another A4 paper if the vase was big enough. It was not.

I have seen another vase that I liked and that is big enough, but unfortunatly I did not bring enough money to buy it (and of course I did not bring my PINcard). So I am going back next week and buy it..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten